Sunday, April 20, 2014

Init.d (සිංහලෙන්)

Init.d (සිංහලෙන්)




***ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් 4.2 සහ 4.3 සදහා මෙය නොගැලපේ***

***ROOT කරලා busybox ඉන්ස්ටෝල් කර තිබිය යුතුය***

***CWM RECOVERY තිබිය යුතුය***

***අවදානම තමා සතුවේ***


හායි අදනම් ආවේ ටිකක් අමුතු පෝස්ට් එකක් දාන්ට මුලින්ම කියන්ට ඕනේ මේවගේ දේවල් කරන්ට කලිම් බැකප් එකක් එහෙම දාගෙන වැඩේට බහින්ට ඕන අනික මම කීව පලියට නැතිව තමන්ට උවමනාවක් තියනවානම් විතරක් කරලා බලන්ට මොකක්ද Init.d කියන්නේ කියලා කීවොත් එක එක tweaks තමයි init.d වලින් කරන්ට පුලුවම් අනික අපිට ඕන විදිහට අපේ ෆෝන් එක මැනේජ් කරගන්ට පුලුවම් ඒ කියන්නේ අපිට ඕන විදිහට ටිකක් කියනවානම්

Battery life tweaks
kernel tweaks
CPU tweaks
Filesystem tweaks
Net Speed tweaks
battery calibration tweak

වගේ ගොඩක් දේවල් තියනවා කරන්ට මේක කරන්ට හරිම ලේසී මේකේ තියෙන්නේ SCRIPTS ඒවා අපිට ඕන විදිහට වෙනස් කරගන්ට පවා පහසුකම් තියනවා මුලින්ම init.d අපේ ෆෝන් එකට වැඩ කරන විදිහට හදාගන්ට ඕනේ ඒ හදාගන්න විදිහ තමයි මම කියන්ට යන්නේ මම init.d scripts වල ලින්ක් ටිකක් දාන්නම් ඔයාලාට ගැලපෙන එක දාගන්ට හොදට කියවලා බලලා වැඩේ කරන්ට මුලින්ම බලමු init.d අපේ ෆෝන් එකට එනබල් කරගන්න විදිහ මම පහල දාලා තියන ලින්ක් එකෙන් ඕන කරන දේවල් ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්ට

DOWNLOAD


හරි මුලින්ම කරන්ට තියෙන්නේ Universal Init.d කියන මම දීලා තියන ඇප් එක ෆෝන් එකට ඉන්ස්ටෝල් කරගන්ට ඒකරලා  Root Explorer ඕපන් කරලා

SYSTEM > ETC>INIT.D කියන එකේ Permissions rwxrwxrwx විදිහට වෙනස් කරන්ට

(INIT.D කියලා ෆෝල්ඩර් එකක් නැතිනම් අලුතිම් ක්‍රියෙට් කර permissions වෙනස් කරන්ට)









දැන් කරන්ට තියෙන්නේ ඩවුන්ලෝඩ් කරපු test_initd.zip එක්ස්ට්‍රැක් කරලා ඒක ඇතුලේ තියන 00test කියන ෆයිල් එක්ට 

SYSTEM > ETC>INIT.D  කියන ෆෝල්ඩර් එක ඇතුලට කොපි කරලා

00test කියන ෆයිල් එකේ Permissions rwxrwxrwx විදිහට වෙනස් කරන්ට






හරි දැන් ඒ වැඩෙත් ඉවරයි දැන් කරන්ට තියෙන්නේ Universal Init.d  ඇප් එක ඕපන් කරලා  උඩම තියනවා

Enjoy automatic execution of scripts at each boot with any kernel  කියලා 

එතන තියන එක ON කරන්ට ඒ 

කරලා ෆෝන් එක රීබූට් කරලා ඉවර වෙලා ආපහු Universal Init.d  ඇප් එක ඕපන් කරලා යටම තියන 

Test කියන බටන් එක ඔබන්ට වැඩේ හරියට වෙලානම්

Your kernel has init.d Support

කියලා වැටෙයි









වැඩේ හරියටම වෙලාද කියලා බලන්ටනම් කරන්ට තියෙන්නේ

Root Explorer ඕපන් කරලා

Data කියන ෆෝල්ඩර් එක ඇතුලේ තියනවාද බලන්ටTest.log කියලා ෆයිල් එකක්

එහෙම තියනවානම් සාර්තක විදිහට init.d ඔයාලාගේ ෆෝන් එකට ඉන්ස්ටෝල් කරලා






හරි දැන් ඔයාලාට කරන්ට තියෙන්නේ init.d කියන ෆෝල්ඩර් එක ඇතුලට ඔයාලට ඕන tweaks scripis දාලා Permissions rwxrwxrwx වෙනස් කරලා ෆෝන් එක රීබූට් කරන්ට විතරමයි ඕන තරම් එහෙම tweaks scripis තියනවා google පාරක් දාලා බැලුවානම් අනික Universal Init.d  ඇප් එක ඕපන් කලාම අපි දාලා තියන  tweaks scripis ඔක්කම පෙන්නනවා ඕන එකක් සිලෙක් කරලා එඩිට් කරන්ට පුලුවම් අපිට




INIT. SCRIPTS   LINK







හරි මම කියනට ඕනේ scripis එඩිට් කරන්ට තරමක් ඒ ගැන දැනුමක් තිබිය යුතුය ඒ නිසා එහෙම කරන්ට යනවානම් පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්ට හැබැයි ලොකු දෙයක් කරගන්ට පුලුවම් වැඩක්  මොන දේ තිබුනත් වැඩක් නෑ ෆෝන් එකේ බැටරි බහිනවානම් ඒ වේලාවට අපි නිකන්ම මේකට පෙලබ වෙනවා මොක කරන්ටත් CWM  වලින් බැකප් එකක් දාගෙන ඉන්ට මොක උනත් වරදින්නේ නෑ කියලානම් සුවර් මම දීලා තියන ලින්ක් වලින් ඔයාලාට ගැලපෙන හොදයි කියලා හිතෙන ඒවා දාගන්ට මතක් කරලා පර්මිසන් වෙනස් කරන්ට නැතිනම් ගූගල් වලිම් සෙවුම් කරන හොයාගන්ට පුලුවම් වෙයි 


මගේ ෆෝන් එකෙනම් ගොඩක් වෙනස් කම් කරගන්ට පුලුවම් උනා මම ස්ක්‍රීන් ශොට් ටිකක් දාලා තියෙනවා බලන්ටකෝ





ඔන්න ඔයවගේ ප්‍රති පල තමයි මට හම්බ උනේ මම ගොඩක්ම කැමති මගේ ෆෝන් එකේ බැටරිය වෙනදාට වඩා මම ගැන හිතන නිසා අන්තිමට කියන්ට කැමතී ගොඩක් කර් ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් එක්ක ජීවත් උනානම් මේක කරන්ට තාම ඉපදුන ගමන්නම් මීට කලිම් ගොඩක් දේවල් කරන්ට තියනවානේ එහෙනම් ජය වේවා





100% droid lanka post



මෙතනින් ඩ්‍රොයිඩ් ලන්කා ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඇප් එක බාගන්ට අලුතිම් එන හැම පෝස්ට් එකක්ම නෝටි‍ෆිකේෂන් එකක් විදිහට  එවෙලේම දැන ගන්       





PLS. REPORT ANY ERROR

Share:

4 comments:

  1. init.d 4.2 danna bari ai bro

    ReplyDelete
  2. බොහොම ස්තුතියි සහෝ. මගේ HTC One X එකේ stock kernel එකට init.d Support කළේ නෑ (4.2.2). ඒකට විසදුමක් ලැබුනා පහත සබැදියෙන්. ඒකත් වැදගත් වෙයි කියල හිතුන නිසා ඒ සබැදියත් මේකට එකතු කලා. අවුලක් නෑනෙ සහෝ
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579893

    ReplyDelete
  3. Sanoj bro oya screen shot wala girl kenek wage battry icon modiul 1 down karaganna link 1ka dennako plz bro

    ReplyDelete